Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • Submissions
    • Templates
  • Current
  • Anteriores
  • Revista integrante
  • Pareceristas Ad Hoc
  • Contact
  • Announcements
Search
  • UESB Editions
  • UESB Journals Portal
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 15 No. 33 (2019): jul./set. Dossiê temático: Debates em torno da educação básica, das políticas de currículo e da formação docente /
  4. Editorial

Editorial

Authors

  • Revista Práxis Educacional Universidade Estadual do Sudoeste da Bahia - UESB

Abstract

Editorial. Práxis Educacional. v. 15, n. 33, jul./set. 2019.

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

  • PDF (Português (Brasil))

Published

2019-07-01

Issue

Vol. 15 No. 33 (2019): jul./set. Dossiê temático: Debates em torno da educação básica, das políticas de currículo e da formação docente

Section

Editorial

Most read articles by the same author(s)

  • Revista Práxis Educacional, NORMAS GERAIS PARA PUBLICAÇÃO NA REVISTA PRÁXIS EDUCACIONAL , Práxis Educacional: Vol. 14 No. 27 (2018): JAN/MAR
  • Revista Práxis Educacional, Páginas Iniciais , Práxis Educacional: Vol. 15 No. 33 (2019): jul./set. Dossiê temático: Debates em torno da educação básica, das políticas de currículo e da formação docente

DOI

Language

  • English
  • Español (España)
  • Português (Brasil)

Make a Submission

Make a Submission

qualis

redib

Redib Widget

Keywords

contador

Flag Counter

(Contador ativo desde jun/2019)

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

REVISTA PRÁXIS EDUCACIONAL

Journal of the Graduate Program in Education (PPGEd), at the State University of Southwest Bahia (Uesb).

ISSN 2178-2679

DOI: 10.22481/praxisedu

Area: Education

Qualis Periodicals (2017-2020) A2

Manuscript submission: continuous

Publication frequency: Quarterly

This magazine is licensed under a Creative Commons - International (CC BY-SA 4.0).

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.