Formação docente contínua e profissionalidade docente: realidades, contradições e perspectivas. Um estudo sobre a formação contínua em educação e a construção da profissionalidade dos professores das classes iniciais do ensino fundamental
Keywords:
Prática pedagógica, Profissionalidade, Profissionalização, Programas de formação docenteAbstract
Este estudo teve por finalidade a investigação da profissionalidade docente de professores das classes iniciais de Ensino Fundamental do Estado da Bahia após a participação em programas de formação contínua.
Downloads
Metrics
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
You are free to:
Share - copy and redistribute the material in any medium or format; Adapt - remix, transform, and build from the material for any purpose, even commercially. This license is acceptable for Free Cultural Works. The licensor cannot revoke these freedoms as long as you follow the terms of the license.
Under the following terms:
Attribution - You must appropriately give credit, provide a link to the license, and indicate if any changes have been made. You may do so in any reasonable way, but not in a way that suggests that you or your use is endorsed by the licensor.
There are no additional restrictions - You cannot apply legal terms or technological measures that legally restrict others to make any use permitted by the license.