Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
About the Journal
Editorial Team
Current
Archives
Submissions
Indexers
Contact
Search
UESB Editions
UESB Journals Portal
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 3 No. 10 (2022): out./dez.
Vol. 3 No. 10 (2022): out./dez.
Published:
2022-12-31
Expediente
1-5
Editorial
Editorial
Roselane Duarte Ferraz
1
pdf (Português (Brasil))
Artigos
THE TRAINING EXPERIENCE IN THE SUPERVISED CURRICULAR INTERNSHIP IN COMMUNICATION
Moisés dos Santos Viana
pdf (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.22481/reed.v3i10.11471
THE SCHOOL EDUCATION OF THE COUNTRYSIDE POPULATIONS OF THE MUNICIPALITY OF BOTUPORÃ: HISTORICAL ASPECTS AND PUBLIC POLICIES
Cleonice Matos Amaral, Tatiane Nunes Loiola Vieira, Kergilêda Ambrósio de Oliveira Mateus
1-19
pdf (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.22481/reed.v3i10.11581
TRAJETÓRIAS DE ESTUDANTES DA EJAI: NARRATIVAS DE LUTAS E RESISTÊNCIAS
Ana Claudia Santos Santana, Maria Eurácia Barreto de Andrade
1-22
pdf (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.22481/reed.v3i10.11584
A PEDAGOGIA SOCIAL E A ATUAÇÃO DE PROFESSORES(AS) DA EDUCAÇÃO NÃO FORMAL EM ESCOLAS DOMINICAIS DE ITAMBÉ-BA
Klyvia Larissa de Andrade Silva Vieira, Sara Silva Novais
1-17
pdf (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.22481/reed.v3i10.11683
SABERES E PRÁTICAS DE PROFESSORAS LEIGAS: MEMÓRIAS ALFABETIZADORAS QUE SE ENTRECRUZAM
Maria Eurácia Barreto de Andrade, Sineide Cerqueira Estrela
1-18
pdf (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.22481/reed.v3i10.11701
TEACHER´S WORK PROCESSES AND KNOWLEDGE: AN EXPERIENCE OF POSTGRADUATE FORMATION AT UNIVERSIDAD NACIONAL DE SAN LUIS, ARGENTINA
Ana María Sagrario Tello, Maria Teresa Zabala , Cora Alejandra Klement
1-25
pdf (Español (España))
DOI:
https://doi.org/10.22481/reed.v3i10.11836
UM ESTUDO SOBRE ADAPTAÇÃO CURRICULAR NO ENSINO REGULAR: EDUCAÇÃO INCLUSIVA EM FOCO
Rebeca do Nascimento Luz, Lilian Moreira Cruz
1-16
pdf (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.22481/reed.v3i10.11843
DOI
Language
English
Español (España)
Português (Brasil)
Make a Submission
Make a Submission
Keywords
Qualis
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Current Issue