Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Editorial Team
Privacy Statement
Submissions
Indexers
Contact
Search
Search
UESB Editions
UESB Journals Portal
Register
Login
Search
Search
Home
/
Archives
/
Vol. 3 No. 2 (2022)
Vol. 3 No. 2 (2022)
Published:
2023-02-01
Expediente
Editorial
Equipe Editorial
1-3
PDF (Português (Brasil))
Artigos
Production of space and metamorphoses of the public market of Montes Claros/MG
Lunna Chaves Costa, Daniel Coelho de Oliveira, Iara Soares de França
1-27
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.22481/sertanias.v3i2.11336
Dialogues with women from Caetitu: education in the context of social gender relations in caatinga in southwest of Bahia
Dilmara Ribas Lima, José Miranda Oliveira Júnior, Núbia Regina Moreira
1-23
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.22481/sertanias.v3i2.12022
“Curricolonia”: epistemic mapping of the proposal of childhood education in Pedagogy courses in Palmares
Luciano Henrique da Silva Amorim, Fabson Calixto da Silva
1-19
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.22481/sertanias.v3i2.12023
Intercultural education and the challenges for the school and teachers of the field
Silvano da Conceição, Vilma Aurea Rodrigues
1-19
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.22481/sertanias.v3i2.10555
Early childhood education: dialogues between culture, children and infancies
Cândida Maria Santos Daltro Alves, Marciléa Melo Alves Lima
1-29
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.22481/sertanias.v3i2.11326
From race relations to education to ethnic-racial in Brazil: some notes
Carlos Geilson Souza Santos, José Valdir Jesus de Santana
1-19
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.22481/sertanias.v3i2.12024
Language
English
Español (España)
Português (Brasil)
Make a Submission
Make a Submission
Template
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Keywords
More read articles
Contribuições da Pedagogia para se pensar as relações de saber e gênero na escola contemporânea
1601
A educação intercultural e os desafios para a escola e docentes do campo
566
Modos e formas de apropriação da escola pelas comunidades remanescentes de quilombo: alguns apontamentos
485
Das relações raciais à educação para as relações étnico-raciais no Brasil: alguns apontamentos
456
Entre o mundo material e o mundo espiritual: magia, religiosidade e catolicismo popular em um município de Minas Gerais
331
Current Issue