Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • Submissions
    • Templates
  • Current
  • Anteriores
  • Revista integrante
  • Pareceristas Ad Hoc
  • Contact
  • Announcements
Search
  • UESB Editions
  • UESB Journals Portal
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 15 No. 31 (2019): jan./mar. Dossiê Temático: As parcerias entre o poder público e o terceiro setor: implicações para a democratização da educação /
  4. Thematic dossier

Apresentação

Authors

  • Daniela de Oliveira Pires Universidade Federal do Paraná – Brasil
  • Vera Maria Vidal Peroni Universidade Federal do Rio Grande do Sul – Brasil Universidade Federal de Pelotas – Brasil

DOI:

https://doi.org/10.22481/praxis.v15i31.4655

Abstract

Revista Práxis Educacional

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

  • PDF (Português (Brasil))

Published

2019-01-17

Issue

Vol. 15 No. 31 (2019): jan./mar. Dossiê Temático: As parcerias entre o poder público e o terceiro setor: implicações para a democratização da educação

Section

Thematic dossier
Crossref
Scopus
Google Scholar
Europe PMC

Most read articles by the same author(s)

  • Vera Maria Vidal Peroni, Cristina Maria Bezerra de Oliveira, O MARCO REGULATÓRIO E AS PARCERIAS PÚBLICO-PRIVADAS NO CONTEXTO EDUCACIONAL , Práxis Educacional: Vol. 15 No. 31 (2019): jan./mar. Dossiê Temático: As parcerias entre o poder público e o terceiro setor: implicações para a democratização da educação
  • Monique Robain Montano, Daniela de Oliveira Pires, O MARCO REGULATÓRIO DO TERCEIRO SETOR: A OFERTA DA EDUCAÇÃO INFANTIL NO MUNICÍPIO DE PORTO ALEGRE , Práxis Educacional: Vol. 15 No. 31 (2019): jan./mar. Dossiê Temático: As parcerias entre o poder público e o terceiro setor: implicações para a democratização da educação

DOI

Language

  • English
  • Español (España)
  • Português (Brasil)

Make a Submission

Make a Submission

qualis

redib

Redib Widget

Keywords

contador

Flag Counter

(Contador ativo desde jun/2019)

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

REVISTA PRÁXIS EDUCACIONAL

Journal of the Graduate Program in Education (PPGEd), at the State University of Southwest Bahia (Uesb).

ISSN 2178-2679

DOI: 10.22481/praxisedu

Area: Education

Qualis Periodicals (2017-2020) A2

Manuscript submission: continuous

Publication frequency: Quarterly

This magazine is licensed under a Creative Commons - International (CC BY-SA 4.0).

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.