'Well-being/discomfort of students and teachers: health of body and mind in the training environment' - Part 2: Teachers

Authors

DOI:

https://doi.org/10.22481/aprender.i31.15139

Keywords:

Well-being, Malaise, health of body and mind , training environment, Teachers

Abstract

Presentation of the Dossier 'Well-being/discomfort of students and teachers: health of body and mind in the training environment' - Part 2: Teachers

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Zamara Araujo dos Santos, Universidade Estadual do Sudoeste da Bahia

Doutora em Filosofia pela UNICAMP e PARIS X. Pós-doutora em Filosofia Unicamp/Paris 1. Professora Titular de Filosofia da Universidade Estadual do Sudoeste da Bahia – DCHL/UESB, e do Programa de Pós-graduação em Letras: Educação, Cultura e Linguagens – PPGCel/UESB.

References

Revista Apresentação do Dossiê 'Bem-estar / mal-estar do alunado e do professorado: saúde do corpo e da mente no ambiente formativo' - Parte 2: Docentes.

SANTOS, Zamara A. Apresentação Dossiê 'Bem-estar / Mal-estar do alunado e do professorado: saúde do corpo e da mente no ambiente formativo', Parte 2: Docentes. Revista APRENDER: Caderno de Filosofia e Psicologia da Educação. Ano XVIII, n. 31, v.2, Jan-Jun, 2024.

Published

2024-07-31

How to Cite

Santos, Z. A. dos . (2024). ’Well-being/discomfort of students and teachers: health of body and mind in the training environment’ - Part 2: Teachers. APRENDER - Caderno De Filosofia E Psicologia Da Educação, (31), 10-14. https://doi.org/10.22481/aprender.i31.15139