TEACHER TRAINING: CONCEPTIONS AND POLICIES

Authors

DOI:

https://doi.org/10.22481/praxisedu.v16i40.6984

Keywords:

Teacher Education, Public policy, Professionalism

Abstract

Review of the book Teacher Training: Conceptions and Policies.

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...

Author Biography

Learice Barreto Alencar, Universidade Católica de Brasília – Brasil

Learice Barreto Alencar Mestranda em Educação pela Universidade Católica de Brasília (UCB); aluna do Programa de Pós-Graduação Stricto Sensu em Educação da Universidade Católica de Brasília.

References

SILVA, Kátia Augusta Curado Pinheiro Cordeiro da; CASSETTARI… [et. al] (Org.). Formação de professores: Concepções e Políticas. 1. ed. Jundiaí SP: Editora Paco, 2017.

Published

2020-07-01

How to Cite

ALENCAR, L. B. TEACHER TRAINING: CONCEPTIONS AND POLICIES. Práxis Educacional, Vitória da Conquista, v. 16, n. 40, p. 629-633, 2020. DOI: 10.22481/praxisedu.v16i40.6984. Disponível em: https://periodicos2.uesb.br/index.php/praxis/article/view/6984. Acesso em: 22 jul. 2024.