Presentation of the themed issue: Education and digital culture at the Covid-19

Authors

DOI:

https://doi.org/10.22481/praxisedu.v17i45.8308

Keywords:

Themed issue

Abstract

Presentation of the themed issue.

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...

Author Biographies

Emanuel do Rosário Santos Nonato, Universidade do Estado da Bahia - UNEB

Doutor em Difusão do Conhecimento, UFBA; Universidade do Estado da Bahia, UNEB –Brasil; Programa de Pós-Graduação em Educação e Contemporaneidade – PPGEduC /UNEB; Vice-Líder do Grupo de Pesquisa Formação, Tecnologias, Currículo e Educação a Distância – ForTEC.

Mary Valda Souza Sales, Universidade do Estado da Bahia - UNEB

Doutora em Educação, UFBA; Universidade do Estado da Bahia, UNEB – Brasil; Programa de Pós-Graduação em Educação e Contemporaneidade – PPGEduC / UNEB; Líder do Grupo de Pesquisa Formação, Tecnologias, Currículo e Educação a Distância – ForTEC.

References

CASTELLS, Manuel. A sociedade em rede. Vol. I. 8 ed. Tradução de Roneide Venancio Majer. Rio de Janeiro: Paz e Terra, 2005.

GERE, Richard. Digital Culture. 2 ed. London: Reaktion Books, 2008.

KENSKI, Vani Moreira. Cultura Digital. In: MILL, Daniel (Org.). Dicionário crítico de

educação e tecnologias e de educação a distância. Campinas/SP: Papirus, 2018, p. 139-144.

Published

2021-04-01

How to Cite

NONATO, E. do R. S.; SALES, M. V. S. Presentation of the themed issue: Education and digital culture at the Covid-19. Práxis Educacional, Vitória da Conquista, v. 17, n. 45, p. 1-7, 2021. DOI: 10.22481/praxisedu.v17i45.8308. Disponível em: https://periodicos2.uesb.br/index.php/praxis/article/view/8308. Acesso em: 24 aug. 2024.